Dlaczego powinieneś wybrać zabezpieczenie antykorozyjne u nas?
Jak zapobiec korozji?
Na pierwszy rzut oka nie zobaczysz, że coś zaczyna się dziać. Ale nawet jeśli już na karoserii, pojawi się ruda kropka, nie panikuj! Wszystko można naprawić. My specjalizujemy się w zapobieganiu, aby do takiej sytuacji nie doszło. Możesz u nas skorzystać z Auto Spa i pokusić się o zabezpieczenia antykorozyjne, indywidualnie dobrane do Twojego samochodu.
Korzystamy z najnowszych technologii i produktów renomowanej szwajcarskiej marki Waxoyl.
Zadzwoń i umów się na bezpłatną wycenę zabezpieczenia antykorozyjnego w naszej firmie.
Wydawać by się mogło, że wraz z rozwojem technologii przy produkcji samochodów, konserwacja podwozia przestanie być potrzebna i mieć jakikolwiek sens. Nic bardziej mylnego. Okazuje się, że technologia zabezpieczenia podwozia, stosowana w samochodach fabrycznych nie sprawdza się w polskich warunkach. Oryginalne zabezpieczenia podwozia narażone są na uszkodzenia mechaniczne wywołane żwirem i kamykami z naszych dróg. Elementy metalowe podwozia zostają odsłonięte. W okresie zimowym na nasze drogi wysypywane jest około 1 mln. ton soli drogowej. Nic więc dziwnego, że po dwóch-trzech latach w samochodach powstają pierwsze ogniska rdzy. Aby do tego nie dopuścić, warto skorzystać z usługi dodatkowego zabezpieczenia antykorozyjnego.
W trakcie zabezpieczenia dzięki Systemom Waxoyl, możliwe jest nałożenie preparatów w każdy najmniejszy zakamarek podwozia czy tez profili zamkniętych (drzwi, progi, maska). Kolejnym atutem jest nośnik zabezpieczenia którym jest wosk. Dzięki temu powłoka nigdy do końca nie twardnieje i pozostaje elastyczna przez cały okres użytkowania dostosowuje się do kształtu podwozia i chroni przed uderzeniami kamieni, żwiru czy gruzu. Ma odporność na wysokie/niskie temperatury, dzięki której powłoka nie spływa w wysokich temperaturach i nie wykrusza się w temperaturze poniżej 0° C. Dodatkowo wytłumia wnętrze auta. Wytworzone na bazie wosków produkty Waxoyl zapewniają kompleksową ochronę antykorozyjną pojazdu zarówno „od zewnątrz” jak i „od wewnątrz”. Tradycyjne masy bitumiczne z czasem twardnieją i mają tendencję do pękania na skutek pracy płyty podłogowej, otarć czy uszkodzeń od drobnych kamieni, na skutek czego pod nimi dochodzi do rozwoju korozji. Waxoyl zadbał o to, by w produkcie był inchibitor rdzy, który neutralizuje zaczątki rdzy oraz uniemożliwia powstawanie nowych ognisk. Usługa zapewnia skuteczną ochronę przed korozją i oksydacją – chroni przed działaniem wody, soli i piasku. Wykonywana z wykorzystaniem preparatu Hardwax, który tworzy na podwoziu pojazdu trwałą powłokę, chroniącą przed oksydacją i korozją.
Zabezpieczenie antykorozyjne nadwozia z wykorzystaniem preparatu Waxoyl Professional 120-4, który na wiele lat zabezpieczy od wewnątrz profile zamknięte, takie jak wnętrza drzwi, progi, pokrywę bagażnika i maskę. Dzięki swojej wysokiej skuteczności pomoże utrzymać integralność struktury pojazdu, przedłuży jego żywotność i spowolni już działające procesy powstawania korozji. Doskonałe własności rozpylania, dzięki czemu zabezpieczone zostają trudno dostępne przestrzenie wewnętrzne bez konieczności demontażu elementów obicia. Kolejna zaleta to trwałość: bezbarwny i bezwonny film ochronny o grubości 50 mikronów wystarczy do długoletniej ochrony przed rdzą.
Warto zwrócić uwagę, że dodatkowe zabezpieczenia antykorozyjne nie tylko wydłużą trwałość stalowych i aluminiowych elementów pojazdu, lecz także podniosą wartość auta przy odsprzedaży. Sprzedaż samochodu ze śladami korozji bywa często utrudniona. Walka z rdzą okazuje się niezwykle uciążliwa oraz kosztowna, tymczasem zabezpieczenie antykorozyjne rozwiąże ryzyko pojawienia się ognisk korozji na kilka lat.
Proces zabezpieczenia podwozia wraz z profilami zamkniętymi, oparty o produkty szwajcarskiej firmy WAXOYL, składa się z następujących etapów:
- demontaż osłon i nadkoli,
- mycie podwozia,
- suszenie,
- zabezpieczenie karoserii auta i elementów typu hamulce, układ wydechowy, itp.
- czyszczenie mechaniczne podwozia,
- odpylenie podwozia,
- odtłuszczenie podwozia,
- nałożenie podkładu reaktywnego,
- wypełnienie profili zamkniętych substancją antykorozyjną,
- zabezpieczanie podwozia powłoką antykorozyjną.